DET NYA OK-AVTALET

för underhåll av hissen eller rulltrappan

EN PÅLITLIG SERVICE

  • Relationer som bygger på förtroende.
  • Förebyggande av problem.
  • Smidiga lösningar.
  • Vi håller vad vi lovar.

SERVICE MED INSYN

  • Du skriver under ett tydligt avtal./li>
  • Välj de tjänster du behöver.
  • Betala enbart för det du använder.
  • Få sanningsenlig information om hissens tillstånd och dess funktioner.

ÖPPEN SERVICE

  • Personligt anpassade underhållsprogram.
  • Service skräddarsydd efter dina behov.
  • Ett skräddarsytt underhållsavtal, anpassat efter hur din installation används.

DIGITAL SERVICE

  • Förbättring av effektiviteten.​
  • Förbättrad tillgänglighet och bättre kontroll över hissanvändningen.
  • Fjärrstyrning, fjärrunderhåll, fjärrövervakning.

SERVICE FÖR ALLA MÄRKEN

  • Vi utför underhåll på din hiss med servicegaranti, oavsett märke. ​

DYGNET RUNT-SERVICE/FJÄRRKONTROLL

  • Vi tillhandahåller en telefontjänst till kunderna för att lösa tekniska haverier.​​
  • Om hissens styrenhet så tillåter kan vi utföra förebyggande underhåll av din hiss på distans.

DET NYA AVTALET OK

Vi anpassar oss efter dina behov

Un ascensor más seguro.

Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.

Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.

Siempre tendrás actualizado tu ascensor.

GRUNDLÄGGANDE TJÄNSTER SOM INGÅR


Besök för utförande av förebyggande underhåll

Service för reparation av tekniska haverier

Räddningstjänst dygnet runt för personer som fastnat i hissen

Hjälp med regelbundna besiktningar med auktoriserat kontrollorgan

VÄLJ DEN TYP AV FÖREBYGGANDE UNDERHÅLL SOM DU BEHÖVER


Mellan 3 till 12 besök per år

För att uppfylla lagstadgade krav

Kan utökas efter behov

VÄLJ VILKEN SERVICENIVÅ DU BEHÖVER FÖR REPERATIONER AV TEKNISKA FEL


Teknisk assistans måndag till fredag

Teknisk assistans måndag till söndag

Brådskande assistans vid tekniska haverier 2h

Teknisk assistans vid haverier 365

Assistans vid tekniska haverier 24h

UNDVIK OBEHAGLIGA ÖVERRASKNINGAR NÄR DU FÅR RÄKNINGEN FÖR REPARATIONER


Välj vilka reservdelar som du vill ska ingå i avtalet:

Material för allmän användning

Större delar

Fullständiga delar

INKLUDERAR ANDRA KOMPLEMENT


Installation av miljöeffektiv LED-belysning

Underhållsbesiktningarna anpassas efter din agenda för att inte påverka verksamheten negativt

Rengöringsservice för hisskorgar med panoramafönster

Rensning av föremål från hissgropen

Årsrapport om apparatens status

Förlängd garanti till 7 år

Appen MP MyLIFT för att få information om de senaste besiktningarna samt för att få tillgång till avtalsdokument och hissfakturor.

HJÄLPTELEFON FÖR RÄDDNING AV PERSONER SOM FASTNAT I HISSEN


Vi ger dig olika möjligheter att uppfylla kraven i förordningen EN81/28 för kommunikation med utsidan av hisskorgen i händelse av att en person blir fast i den.

Förnya din 2G-enhet och undvik att påverkas av den digitala blackouten, för att kunna fortsätta att använda tjänsten vid nödsituationer.

ANSLUTEN HISS


Detta kit gör det möjligt att förvandla hissen till en ansluten hiss för att kunna kommunicera med omvärlden i händelse av att personer blir fast i hisskorgen.

Dessutom får du möjlighet att övervaka eventuella tekniska fel och användningen av hissen.

MP CALLMYLIFT är en app kan du ringa på hissen och markera det våningsplan du vill åka till, utan att behöva trycka på knapparna.

GRUNDLÄGGANDE TJÄNSTER SOM INGÅR


Besök för utförande av förebyggande underhåll

Service för reparation av tekniska haverier

Räddningstjänst dygnet runt för personer som fastnat i hissen

Hjälp med regelbundna besiktningar med auktoriserat kontrollorgan

VÄLJ DEN TYP AV FÖREBYGGANDE UNDERHÅLL SOM DU BEHÖVER


Mellan 3 till 12 besök per år

För att uppfylla lagstadgade krav

Kan utökas efter behov

VÄLJ VILKEN SERVICENIVÅ DU BEHÖVER FÖR REPERATIONER AV TEKNISKA FEL


Teknisk assistans måndag till fredag

Teknisk assistans måndag till söndag

Brådskande assistans vid tekniska haverier 2h

Teknisk assistans vid haverier 365

Assistans vid tekniska haverier 24h

UNDVIK OBEHAGLIGA ÖVERRASKNINGAR NÄR DU FÅR RÄKNINGEN FÖR REPARATIONER


Välj vilka reservdelar som du vill ska ingå i avtalet:

Material för allmän användning

Större delar

Fullständiga delar

INKLUDERAR ANDRA KOMPLEMENT


Installation av miljöeffektiv LED-belysning

Underhållsbesiktningarna anpassas efter din agenda för att inte påverka verksamheten negativt

Rengöringsservice för hisskorgar med panoramafönster

Rensning av föremål från hissgropen

Årsrapport om apparatens status

Förlängd garanti till 7 år

Appen MP MyLIFT för att få information om de senaste besiktningarna samt för att få tillgång till avtalsdokument och hissfakturor.

HJÄLPTELEFON FÖR RÄDDNING AV PERSONER SOM FASTNAT I HISSEN


Vi ger dig olika möjligheter att uppfylla kraven i förordningen EN81/28 för kommunikation med utsidan av hisskorgen i händelse av att en person blir fast i den.

Förnya din 2G-enhet och undvik att påverkas av den digitala blackouten, för att kunna fortsätta att använda tjänsten vid nödsituationer.

ANSLUTEN HISS


Detta kit gör det möjligt att förvandla hissen till en ansluten hiss för att kunna kommunicera med omvärlden i händelse av att personer blir fast i hisskorgen.

Dessutom får du möjlighet att övervaka eventuella tekniska fel och användningen av hissen.

MP CALLMYLIFT är en app kan du ringa på hissen och markera det våningsplan du vill åka till, utan att behöva trycka på knapparna.

Vi är här för att hjälpa dig.
Skriv till oss eller ring till (+46) 0480 314477

CAPTCHA image

Detta hjälper oss att förhindra spam, tack.

Portfölj med underhållstjänster

HISSAR

RULLTRAPPOR OCH RULLBAND

PLATTFORMSHISSAR & TRAPPHISSAR

Förebyggande underhåll i enlighet med rådande normer

Vi ökar tillgänglighet och installationens livslängd.

Korrigerande Underhål

Vi reparerar smidigt och effektivt eventuella fel i installationen.

Förebyggande Underhåll

Med hjälp av fjärrkontroller av vissa variabler kan vi erhålla information om installationens drifttillstånd. Vi undviker problemen innan de inträffar.

Underhåll För Flera Märken

Kunskap om hissens olika rörelser, oavsett dess teknologi, är en prioritering.

I våra laboratorier har vi tillgång till olika simulatorer för de främsta rörelser som de hissar som finns på marknaden gör.

Vårt nätverk av underhållstekniker, med långtgående erfarenhet av olika märken, erbjuder utmärkt service till ett konkurrenskraftigt pris.

Renovering av Hissar

Partiell renovering av en installation ökar hissens livslängd och ökar byggnadens värde.

Flexibilitet i offerten och möjlighet att renovera i etapper.

Vi garanterar ett väl utfört arbete och en produkt med lång livslängd.

RENOVERING AV HISSAR

Underhåll av Automatiska Dörrar

Vi erbjuder våra kunskaper om hissar vad gäller säkerhet
och service till användare av automatiska dörrar.

– GARAGEDÖRRAR – INDUSTRIELLA DÖRRAR – HINDER OCH POLLARE – DÖRRAR FÖR KUNDTRAFIK –

VI TILLHANDAHÅLLER
YTTERLIGARE TJÄNSTER

  • Specifik utbildning för installationsansvarig.
  • Kontroller av kvalitet, säkerhet och arbetsmiljö.​​
  • Program för säkerhetskontroller.​
  • Flexibla öppettider.​
  • Utökad teknisk service (dygnet runt/årets alla dagar).​​
  • Teknisk support för inspektioner gällande regelefterlevnad (OCA).

Connected Lifts-teknologi

Förbättra tillgänglighet och användningskontroll för hissen.

Våra hissars anslutningsbarhet gör det möjligt att ha en kontinuerlig kontroll och förebygga möjliga incidenter. Därför är de säkrare och alltid i drift.

SÄKERHET FRAMFÖR ALLT

Produkt som utformas, tillverkas och installeras i enlighet med internationella, lokala och specifika säkerhetsnormer.​

 

  • Underhåll på plats och genom fjärrövervakning. Säkerhet och kontroll av hissen dygnet runt, årets alla dagar, för att se till att den fungerar korrekt.​
  • Omedelbar assistans för passagerarna: kommunikation med användare i hisskorgen dygnet runt och automatisk räddning, även vid strömavbrott i byggnaden.​
  • Vi ser till att hissen alltid är säker med hjälp av ett specifikt underhåll som har utformats för varje installation i enlighet med användning och omständigheter, samt med hjälp av uppdateringar med ny teknologi.

Hämta vår katalog för Hissunderhåll

HÄMTA PDF