Betala enbart för de tjänster du använder
Vi anpassar oss efter dina behov
DET NYA OK-AVTALET
för underhåll av hissen eller rulltrappan
EN PÅLITLIG SERVICE
- Relationer som bygger på förtroende.
- Förebyggande av problem.
- Smidiga lösningar.
- Vi håller vad vi lovar.
SERVICE MED INSYN
- Du skriver under ett tydligt avtal./li>
- Välj de tjänster du behöver.
- Betala enbart för det du använder.
- Få sanningsenlig information om hissens tillstånd och dess funktioner.
ÖPPEN SERVICE
- Personligt anpassade underhållsprogram.
- Service skräddarsydd efter dina behov.
- Ett skräddarsytt underhållsavtal, anpassat efter hur din installation används.
DIGITAL SERVICE
- Förbättring av effektiviteten.
- Förbättrad tillgänglighet och bättre kontroll över hissanvändningen.
- Fjärrstyrning, fjärrunderhåll, fjärrövervakning.
SERVICE FÖR ALLA MÄRKEN
- Vi utför underhåll på din hiss med servicegaranti, oavsett märke.
DYGNET RUNT-SERVICE/FJÄRRKONTROLL
- Vi tillhandahåller en telefontjänst till kunderna för att lösa tekniska haverier.
- Om hissens styrenhet så tillåter kan vi utföra förebyggande underhåll av din hiss på distans.
DET NYA AVTALET OK
Vi anpassar oss efter dina behov
Un ascensor más seguro.
Conectados desde cualquier lugar.
Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.
Todos los datos siempre disponibles.
Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.
La mejor forma de ahorrar.
Siempre tendrás actualizado tu ascensor.
GRUNDLÄGGANDE TJÄNSTER SOM INGÅR
Besök för utförande av förebyggande underhåll
Service för reparation av tekniska haverier
Räddningstjänst dygnet runt för personer som fastnat i hissen
Hjälp med regelbundna besiktningar med auktoriserat kontrollorgan
VÄLJ DEN TYP AV FÖREBYGGANDE UNDERHÅLL SOM DU BEHÖVER
Mellan 3 till 12 besök per år
För att uppfylla lagstadgade krav
Kan utökas efter behov
VÄLJ VILKEN SERVICENIVÅ DU BEHÖVER FÖR REPERATIONER AV TEKNISKA FEL
Teknisk assistans måndag till fredag
Teknisk assistans måndag till söndag
Brådskande assistans vid tekniska haverier 2h
Teknisk assistans vid haverier 365
Assistans vid tekniska haverier 24h
UNDVIK OBEHAGLIGA ÖVERRASKNINGAR NÄR DU FÅR RÄKNINGEN FÖR REPARATIONER
Välj vilka reservdelar som du vill ska ingå i avtalet:
Material för allmän användning
Större delar
Fullständiga delar
INKLUDERAR ANDRA KOMPLEMENT
Installation av miljöeffektiv LED-belysning
Underhållsbesiktningarna anpassas efter din agenda för att inte påverka verksamheten negativt
Rengöringsservice för hisskorgar med panoramafönster
Rensning av föremål från hissgropen
Årsrapport om apparatens status
Förlängd garanti till 7 år
Appen MP MyLIFT för att få information om de senaste besiktningarna samt för att få tillgång till avtalsdokument och hissfakturor.
HJÄLPTELEFON FÖR RÄDDNING AV PERSONER SOM FASTNAT I HISSEN
Vi ger dig olika möjligheter att uppfylla kraven i förordningen EN81/28 för kommunikation med utsidan av hisskorgen i händelse av att en person blir fast i den.
Förnya din 2G-enhet och undvik att påverkas av den digitala blackouten, för att kunna fortsätta att använda tjänsten vid nödsituationer.
ANSLUTEN HISS
Detta kit gör det möjligt att förvandla hissen till en ansluten hiss för att kunna kommunicera med omvärlden i händelse av att personer blir fast i hisskorgen.
Dessutom får du möjlighet att övervaka eventuella tekniska fel och användningen av hissen.
MP CALLMYLIFT är en app kan du ringa på hissen och markera det våningsplan du vill åka till, utan att behöva trycka på knapparna.
-
-
GRUNDLÄGGANDE TJÄNSTER SOM INGÅR
Besök för utförande av förebyggande underhåll
Service för reparation av tekniska haverier
Räddningstjänst dygnet runt för personer som fastnat i hissen
Hjälp med regelbundna besiktningar med auktoriserat kontrollorgan
-
-
VÄLJ DEN TYP AV FÖREBYGGANDE UNDERHÅLL SOM DU BEHÖVER
Mellan 3 till 12 besök per år
För att uppfylla lagstadgade krav
Kan utökas efter behov
-
-
VÄLJ VILKEN SERVICENIVÅ DU BEHÖVER FÖR REPERATIONER AV TEKNISKA FEL
Teknisk assistans måndag till fredag
Teknisk assistans måndag till söndag
Brådskande assistans vid tekniska haverier 2h
Teknisk assistans vid haverier 365
Assistans vid tekniska haverier 24h
-
-
UNDVIK OBEHAGLIGA ÖVERRASKNINGAR NÄR DU FÅR RÄKNINGEN FÖR REPARATIONER
Välj vilka reservdelar som du vill ska ingå i avtalet:
Material för allmän användning
Större delar
Fullständiga delar
-
-
INKLUDERAR ANDRA KOMPLEMENT
Installation av miljöeffektiv LED-belysning
Underhållsbesiktningarna anpassas efter din agenda för att inte påverka verksamheten negativt
Rengöringsservice för hisskorgar med panoramafönster
Rensning av föremål från hissgropen
Årsrapport om apparatens status
Förlängd garanti till 7 år
Appen MP MyLIFT för att få information om de senaste besiktningarna samt för att få tillgång till avtalsdokument och hissfakturor.
-
-
HJÄLPTELEFON FÖR RÄDDNING AV PERSONER SOM FASTNAT I HISSEN
Vi ger dig olika möjligheter att uppfylla kraven i förordningen EN81/28 för kommunikation med utsidan av hisskorgen i händelse av att en person blir fast i den.
Förnya din 2G-enhet och undvik att påverkas av den digitala blackouten, för att kunna fortsätta att använda tjänsten vid nödsituationer.
-
-
ANSLUTEN HISS
Detta kit gör det möjligt att förvandla hissen till en ansluten hiss för att kunna kommunicera med omvärlden i händelse av att personer blir fast i hisskorgen.
Dessutom får du möjlighet att övervaka eventuella tekniska fel och användningen av hissen.
MP CALLMYLIFT är en app kan du ringa på hissen och markera det våningsplan du vill åka till, utan att behöva trycka på knapparna.
Vi är här för att hjälpa dig.
Skriv till oss eller ring till (+46) 0480 314477
Portfölj med underhållstjänster
HISSAR
RULLTRAPPOR OCH RULLBAND
PLATTFORMSHISSAR & TRAPPHISSAR
Förebyggande underhåll i enlighet med rådande normer
Vi ökar tillgänglighet och installationens livslängd.
Korrigerande Underhål
Vi reparerar smidigt och effektivt eventuella fel i installationen.
Förebyggande Underhåll
Med hjälp av fjärrkontroller av vissa variabler kan vi erhålla information om installationens drifttillstånd. Vi undviker problemen innan de inträffar.
Underhåll För Flera Märken
Kunskap om hissens olika rörelser, oavsett dess teknologi, är en prioritering.
I våra laboratorier har vi tillgång till olika simulatorer för de främsta rörelser som de hissar som finns på marknaden gör.
Vårt nätverk av underhållstekniker, med långtgående erfarenhet av olika märken, erbjuder utmärkt service till ett konkurrenskraftigt pris.
Renovering av Hissar
Partiell renovering av en installation ökar hissens livslängd och ökar byggnadens värde.
Flexibilitet i offerten och möjlighet att renovera i etapper.
Vi garanterar ett väl utfört arbete och en produkt med lång livslängd.
Underhåll av Automatiska Dörrar
Vi erbjuder våra kunskaper om hissar vad gäller säkerhet
och service till användare av automatiska dörrar.
– GARAGEDÖRRAR – INDUSTRIELLA DÖRRAR – HINDER OCH POLLARE – DÖRRAR FÖR KUNDTRAFIK –
VI TILLHANDAHÅLLER
YTTERLIGARE TJÄNSTER
- Specifik utbildning för installationsansvarig.
- Kontroller av kvalitet, säkerhet och arbetsmiljö.
- Program för säkerhetskontroller.
- Flexibla öppettider.
- Utökad teknisk service (dygnet runt/årets alla dagar).
- Teknisk support för inspektioner gällande regelefterlevnad (OCA).
Connected Lifts-teknologi
Förbättra tillgänglighet och användningskontroll för hissen.
Våra hissars anslutningsbarhet gör det möjligt att ha en kontinuerlig kontroll och förebygga möjliga incidenter. Därför är de säkrare och alltid i drift.
SÄKERHET FRAMFÖR ALLT
Produkt som utformas, tillverkas och installeras i enlighet med internationella, lokala och specifika säkerhetsnormer.
- Underhåll på plats och genom fjärrövervakning. Säkerhet och kontroll av hissen dygnet runt, årets alla dagar, för att se till att den fungerar korrekt.
- Omedelbar assistans för passagerarna: kommunikation med användare i hisskorgen dygnet runt och automatisk räddning, även vid strömavbrott i byggnaden.
- Vi ser till att hissen alltid är säker med hjälp av ett specifikt underhåll som har utformats för varje installation i enlighet med användning och omständigheter, samt med hjälp av uppdateringar med ny teknologi.